2014. július 22., kedd

16. rész

Másnap reggel rettenetes fejfájással ébredtem fel, ráadásul fogalmam sem volt, hogy hol vagyok. Hiába próbáltam visszaemlékezni a tegnap estére, nem ment, egyszerűen nem tudtam visszahozni az emlékeket.
Felültem az ágyon, és egy kicsit le is lassult a heves szívverésem , mivel ahogy körbe néztem, láttam, hogy egy, az enyémhez hasonló, hotelszobában vagyok. Pólók és egyéb ruhák mindenütt szétdobálva, hatalmas nagy rendetlenség... Még mindig nem tudtam beazonosítani, hogy hol vagyok, de annyi biztos volt, hogy a hotelben, ahol megszálltunk, csak nem a saját szobámban. Ami azt jelenti, hogy valakinek kell még itt lennie... Felálltam az ágyról, hogy jobb rálátásom legyen a rumlis szobára, de még így se láttam sehol senkit. A fürdőszobába is benéztem, hát ha, és sikerrel is jártam. Zacky hortyogott halkan a kádban, egy üveg sörrel a kezében.
- Héé, Zack. Hallod, keljél már fel!! -meglöködtem óvatosan a vállát, de csak egy mély morgást kaptam válaszul, majd oldalára fordult, ami elég kényelmetlen póznak tűnt, egy kádban feküdve.
Úgy döntöttem, hogy átmegyek a szobámba, majd lezuhanyoztam felöltöztem, és szobaszervizzel kaját rendeltem, mert semmi kedvem nem volt lemenni a hotel éttermébe reggelizni, de viszont majd kilyukadt a gyomrom, és valami gyógyszert is be akartam venni, éhgyomorra pedig nem a legjobb dolog.
Mikor ajtót nyitottam a szobaszervizes srácnak, hogy behozza a kajám, hirtelen egy gyűrött fejű Jimmy sétált el az ajtóm előtt. Amikor észrevette, hogy az ajtóban állok, megtorpant, mögém nézett, és reggelimet látva, rögtön a szobámba indult.Elősször nem akartam beengedni, mert hát hékás, az ott az én kajám, de amilyen rossz állapotban volt, jobbnak láttam, ha beengedem. Odatántorgott az asztalhoz, leült, majd tömni kezdte magába ezerrel az én(!!) reggelim. Gyorsan bementem a fürdőszobába, elintézni a dolgom, és mire kijöttem, mind az öten az asztalnál ültek.
- Hogy a francba kerültetek ti ide?? Teleport vagy mi a rák?- kérdeztem tőlük.
- Jajj de morci ma reggel valaki. - mondta Zacky. -Inkább örülnöd kéne neki, és megköszönni nekem, hogy hagytalak az ágyamban aludni!- mondta rekedtes hangon.
- Ja, te legalább emlékszel valamire...
- Miért te nem?
- Legutolsó emlékem, hogy belém tukmáltatok egy rakat felest, és onnét semmi, képszakadás. Nem véletlen, hogy nem szoktam inni, ez most a ti hibátok!! Ki tudja mi történhetett velem!! -kezdtem kissé pánikba esni, így érthető hogy megemeltem kicsit a hangom.
- Sssssssssssssssshhhhhh!! - csitított le Johnny, aki az asztalon könyökölt a tányérja fölött, készen arra hogy bármelyik pillanatban belefejeljen.
- Tudod mit? Ülj le most te is, együnk legalább egy kicsit, aztán veszünk be valami fájdalomcsillapítót, aztán megtárgyalhatjuk, hogy mi történt tegnap este. Csak kérlek, kérlek, mindenki maradjon csendben.- mondta Shadows halántékát masszírozva. Kérésének eleget téve leültem én is az asztalhoz és enni kezdtem. Úgy tűnt, hogy Zacky és Johnny azok a fajták, akik másnaposan nem bírnak enni, mert mind a ketten csak egy-egy kiflit bírtak magukba tuszkolni, míg mi többiek, teli ettük magunkat.

Még úgy két órányi fekvés után rájöttünk, hogy nekünk nemsokára ki kell jelentkeznünk a hotelból, szóval mindenki visszament a szobájába, gyors összepakoltunk, majd beültünk a furgonba, és hazafele vettünk az irányt.

- Na valakinek valami emlék?
- Áhh, hagyjatok békééén, aludni akarook!- nyavalygott Johnny,  majd pár pillanaton belül be is vágta a szunyát.
- Nekem addig minden tiszta, hogy a díjátadó után elmentünk abba a clubba, fogalmam sincs, mi volt a neve. Aztán elkezdtünk inni, random, ahogy jöttek az itallapon sorban a piák. Az is rémlik, hogy te, Lina, nem akartál inni semmit, de aztán Jimmy-vel elértük, hogy ledönts pár felest, aztán meg csúsztak maguktól... - mondta Brian.
- Jaja, igen, eddig nekem is megvan. - mondtam, mire Jimmy és a többiek is bólogattak.
- Meg volt valami csaj is, aki rá akart mászni Johnny-ra, de az már hasonló állapotban volt, mint most. -mondta vigyorogva Jimmy, a leghátsó ülésen kidőlt bandatársára.
- Ja, igen és Jc majdnem ráhányt. Esküszöm sajnáltam a csajt. -mondta Matt.
- Ja, de azért te is jót röhögtél.- mondta Zack.
- Még valami infó?- kérdeztem tőlük, és reménykedtem benne, hogy rólam is tudnak még valamit.
- Hát őő nem sok minden. Nekem még az van meg, hogy fél három fele taxit hívtunk, mert addigra elkezdtem kijózanodni, de akkor meg rosszul lettem, úgyhogy nem akart az a köcsög taxis beengedni a taxiba, úgyhogy gyalogolnom kellet
t, te pedig velem tartottál, hogy "megvédj", de te még jobban el voltál ázva mint én. -nevetett Zacky, miközben rám nézett. - Aztán mikor visszaértünk és beszálltunk a liftbe, rögtön be is aludtál, úgyhogy kénytelen voltalak a hátamon a szobába vinni.
- Szóval akkor így kerültem a te szobádba... -tudom, hogy Zack nem olyan, de azért féltem egy kicsit attól, hogy történt valami más is az este. De mondjuk ruhában ébredtem reggel, és Z még be se feküdt mellém az ágyba, úgyhogy ezt végig gondolva ahogy jött úgy el is ment az aggodalmam.
- Ezek után az már biztos, hogy én veletek többet nem iszok. Több mint 4 órára nem emlékszek a tegnapi estéből, és mellesleg ti sem tudtatok sok információval szolgálni... -mondtam és még egy utolsó próbát tettem. - Esetleg még valami?
- Ennyi én kiégtem. Képtelen vagyok tovább használni az agyam, inkább alszok én is. -mondta Zacky, mire Jimmy egyetértően bólogatott. Pár perc múlva mindenki ki volt dőlve, (kivéve persze a sofőrünk...) azért én is átadtam magam a hívogató álomvilágnak.

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. látod látod. nem mondom el, nem rontom el a poéééént.<3 mikor írtál te amúgy kommentet omg?:DDD

      Törlés