2014. augusztus 23., szombat

18. rész

Miután Jack a vendégszobámban töltötte az éjszakát, reggel korán lelépett. Vissza kellett mennie La-be dolgozni. Én pedig úgy döntöttem, hogy "lusta pizsama napot" tartok. Megreggeliztem, majd a tévé előtt döglöttem, kaját rendeltem, és úgy terveztem, hogy az estémet is ilyen antiszocként fogom tölteni. Ám valaki más viszont ezt nem így gondolta...
- Halihó, picilány. Van 10 perced, hogy rendbe szedd magad, aztán viszlek Matthez. Kerti partizunk!!- rontott be Jimmy izgatottan a házba.
- Atya ég, Jimbo. Hogy a francba jöttél be?
- Hát gondolom nem ártana néha bezárni az ajtót, és akkor nem törnének be hozzád az ilyen infantilis nyomorékok mint én. Na de most már itt vagyok, így jártál, úgyhogy kapd össze magad, különben így viszlek el. -mondta majd hozzám vágott egy párnát.
- Jó, na. Rendben van, 10 perc és itt vagyok. - kezdtem el vánszorogni a lépcső felé.
- Na, ez igen! Ezt nevezem én lelkesedésnek!- jegyezte meg Jimmy enyhén érezhető szarkazmussal a hangjában.
- Befoghatod.-szóltam vissza.
Kevesebb mint tíz perc múlva már teljes harci díszben meneteltem vissza a nappaliba.
- Mikor így öltözködsz komolyan elgondolkodom rajta, hogy biztos 24 vagy e? Nem pedig valami 17 éves gimiszökevény. -mondta Jimmy, alaposan végigmérve.
- Most miért? - fekete póló, rövidnadrág, meg egy pár fekete Vans. Nem tudom, mi baja van neki a ruhámmal. -Mivan nem tetszik a stílusom?
- Nem azt mondom. Csak hát így nem nézlek még huszonegynek sem...
- Ezt most inkább bóknak veszem. -mondtam, majd elindultam az ajtón kifele.- Ugye kocsival vagy, Jimbo?
- Hülye vagy? Akkor hogy innék? Gyalogolunk, kicsikém. -mondta, én pedig abban a pillanatban visszafordultam a bejárati ajtóból, és az emeletre rohantam.
- Most meg mi a franc van, Lina??? Hallod, gyere máááááár!!- sipákolt Jimmy lentről. Bementem a szobámba felkaptam a két gördeszkám, és lementem.
- Te tudsz gördeszkázni?- nézett rám Jimmy furán.
- Igen, bármilyen hihetetlen, és remélem te is tudsz, vagy különben futsz utánam.- kezébe nyomtam az egyik deszkát, majd kimentem a házból.
- Most még inkább kételkedem benne, hogy 24 vagy.- jegyezte meg Rev miután bezártam a bejárati ajtót, és a deszkát a földre téve elindultam.
- Ha kell mutatok igazolványt. - kiáltottam hátra neki.-  De inkább emeld meg a segged és menny elém, mert nem tudom pontosan hol lakik Matt.- kiáltottam, majd Jimmy nevetve megelőzött.

Matt utcájába érve nem is kellett gondolkodnom, vajon melyik ház is az övé, már messziről ki lehetett szúrni melyik kertből jön a hangos zene, ezért gyorsan megelőztem Jimmyt, aki emiatt megpróbált lelökni a deszkáról, de szerencsére nem jött össze neki, helyette inkább ő taknyolt el.
- Aki másnak vermet ás ugye. -mondtam neki, amikor nagy nehezen sikerült összeszedni magam a nevetőgörcsöm után, ami a hatalmas taknyolás miatt tört rám. Jim habár csúnyán nézett rám, azért láttam, hogy ő is elég jól szórakozott magán. Szerencsére nem sérült meg nagyon, úgyhogy nem éreztem bűntudatot amiért kinevettem.
Gyorsan besiettem a házba, ami belül tök üres volt, ezért rögtön a hátsókert felé indultam. Kint már javában zajlott a buli. Emberek mindenütt, ki-ki kissé már becsiccsentve, hangos zene, és a grillen sülő kaja illata bejárta a környéket. Mattet és a többieket egy nagy asztalnál ülve találtam meg.
- Hali, mindenki. -leültem közéjük a deszkámat az asztalnak támasztva.
- Csá./Hali!- szólt a majdnem egybehangzó köszönés.
- Te deszkázol?- nézett rám nagy szemekkel Brian és a többiek is fura fejjel fordultak felém.
- Miért ekkora meglepetés ez??? Vagy talán Amerikában ez bűn vagy miért okoz ez ekkora meglepetést mindenkinél?
- Nem, nem az, csak valahogy nem néztük volna ki belőled.- szólalt fel Zacky. - De, hogy most így belegondolok, ezer éve nem gördeszkáztam már.
- Ja én sem.- mondta Brian.
- Detto.- csatlakozott Matt.
- Kölcsön adod?- mutatott a deszkámra Zacky.
- Ja, persze. Jimmynél van a másik, tőle is elkérhetitek. - mondtam, majd mindannyian felpattantak és kimentek az utcára. Szereztek valahonnan még két deszkát, és szépen bénázni kezdtek, igaz egy negyed órányi gyakorlás után mind belejöttek. Akkor úgy döntöttek, versenyeznek egyet. Persze nem tiszta verseny volt, így mindegyik próbálta ellökni a másikat, vagy megakasztani a kerekeket vagy bárhogy keresztbe tenni a másiknak. Nem is a nyerésről szólt ez, hanem inkább arról hogy jót röhöghessenek egymáson, ahogy esnek-kelnek. Mit ne mondjak, tényleg jól szórakoztam rajtuk. A végére már majdnem az egész bagázs kint volt, és a négy gyökeren nevetett, volt aki csatlakozott is hozzájuk. Még egy órányi baromkodás után, fáradtan terültek el mind az aszfalton.
- Ez jó buli volt.
- Már emlékszem miért imádtam mikor fiatalabb voltam. - mondta Matt nosztalgikusan az égre meredve.
- Úgy beszélsz mint valami 60 éves nagypapa. - nevettem rajta.
-Héjkás, már nem vagyok annyira fiatal mint anno, de attól még nem vagyok vénember.- játszotta a sértődöttet.
- Még is te beszélsz úgy magadról, mint egy járókeretes nagypapa.- szállt be mellém Zacky.
- Pofa be.- ugatott le minket Matt, de mi csak nevettünk rajta.
- Inkább menjünk és együnk. Kopog a szemem.- vetette fel végül a nagyszerű ötletet egy srác, akinek fogalmam sincs mi volt a neve. De az ötlet attól még remek volt.


------------------------------------------------
Csövi.^^
Tudom, nem történt semmi érdekes, bocsi. Majd megint lesz izgi, csak nem akarom elkapkodni. Azért remélem tetszik.^^
Btw. több mint 1400 oldalmegtekintés!!*-* köszönöm szépen, örülök neki hogy vannak akik még olvassák elvetemült agyam képzelgéseit!:D Hatalmas respect nektek:D<33
ui: úgy döntöttem, mostantól több képet pakolok bele a részekbe, remélem nem baj. (nekem tetszenek.:DD )
Luv ya'll.<33
Ryuk.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése